Poniższe zasady współpracy określają sposób świadczenia i korzystania z usług gabinetu dietetycznego Przyjemność jedzenia.
- Pacjentem jest każda osoba korzystająca z zakresu usług oferowanych przez gabinet dietetyczny Przyjemność jedzenia.
- Porad w zakresie dietetyki i zdrowego żywienia udziela wykwalifikowany zespół dietetyków.
- Zakres oferowanych usług prezentowany jest na stronie www.przyjemnoscjedzenia.pl oraz osobiście w gabinetach dietetycznych Przyjemność jedzenia.
- Warunkiem realizacji wizyty jest opłata za usługę zgodna z cennikiem dostępnym na stronie internetowej gabinetu.
- W przypadku poszerzenia oferty na specjalne życzenie Pacjenta o dodatkowe elementy, które wykraczają poza standardowe ramy oferty dostępnej na stronie, koszt usługi ustalany jest indywidualnie.
- Poszczególne elementy pakietu nie są wyceniane indywidualnie/jednostkowo. W sytuacji niewykorzystania jakiegokolwiek elementu składowego, zapłacone przez Pacjenta środki nie podlegają zwrotowi ani wymianie na inny składnik pakietu. Gabinet Dietetyczny nie ma obowiązku dokonywania zwrotów.
- W sytuacji nieskorzystania z jakiegokolwiek elementu składowego pakietu (dieta lub wizyta) Pacjent może go wykorzystać w ciągu roku od ostatniej wizyty. Po tym czasie ulega on dezaktualizacji.
- Pacjent otrzymuje "pierwszą dietę" w przeciągu 3-4 dni roboczych od momentu płatności w gabinecie/zaksięgowaniu wpłaty na rachunku gabinetu Przyjemność jedzenia, chyba że został ustalony między Pacjentem a Dietetykiem inny termin przesłania materiałów. Kolejne diety wysyłane są co dwa tygodnie, chyba że został ustalony między Pacjentem a Dietetykiem inny termin przesłania materiałów.
- Materiały związane z dietą są przygotowywane zgodnie z indywidualnymi potrzebami każdego Pacjenta, uwzględniając jego stan zdrowia, zasady prawidłowego i zdrowego żywienia a także preferencje żywieniowe. Pacjent otrzymuje również dodatkowe wskazówki/zalecenia co do diety w wyjątkowych okresach np. świąt, wakacji, urlopu czy innych uroczystości.
- Współpraca z każdym nowym Pacjentem obejmuje przeprowadzenie wywiadu żywieniowego. Pacjent zobowiązany jest do udzielenia pełnej informacji o swoim stanie zdrowia. Na prośbę Dietetyka zobowiązany jest także do przedłożenia wskazanych badań, koniecznych do prawidłowego przygotowania programu żywieniowego.
- W przypadku uwag do otrzymanej diety, Pacjent ma prawo skonsultować przesłany jadłospis z Dietetykiem i poprosić o zmianę kilku składników, jednak dieta nie może być całkowicie zmieniona.
- W przypadku pakietu rodzinnego dla każdego kolejnego członka rodziny/partnera/znajomego, który decyduje się na korzystanie w tym samym czasie z usług gabinetu dietetycznego, przysługuje specjalna oferta cenowa przedstawiona na stronie internetowej. Warunkiem skorzystania z tej promocji jest zasada wspólnego programu żywieniowego dla wszystkich, czyli wspólne menu, dostosowane indywidualnie do potrzeb każdego beneficjenta pakietu rodzinnego.
- Przy dłuższej współpracy w zakresie kuracji dietetycznej Pacjent ma prawo do stałego kontaktu mailowego i telefonicznego z Dietetykiem a nie tylko podczas realizowanych wizyt.
- Pacjenci, z którymi Dietetyk nie ma stałego aktywnego kontaktu, czyli którzy zrezygnowali z kuracji, zawiesieli współpracę, nie umówili/przekładają terminy wizyty otrzymują drogą elektroniczną informację o dezaktywacji ich konta w Strefie Pacjenta oraz czasie, w którym mogą pobrać potrzebne im materiały.
- W przypadku niemożliwych do spełnienia oczekiwań Pacjenta, zespół dietetyków świadczących usługi może odmówić realizacji oferty, podobnie w przypadku przeciwwskazań medycznych, które uniemożliwiają skorzystanie z programu dietetycznego.
- Gabinet Dietetyczny nie ponosi odpowiedzialności za brak pożądanego efektu, będącego wynikiem kuracji dietetycznej, pogorszenie stanu zdrowia, w przypadku gdy Pacjent zatai istotne z punktu widzenia medycznego informacje czy też nie stosuje się do zaleceń otrzymanych na potrzeby realizacji programu żywieniowego.
- Pacjent jest zobowiązany potwierdzić wcześniej umówioną wizytę poprzez odpowiedź na sms na nr telefonu, z którego taka prośba została wygenerowana.
- Zarówno Pacjent jak i Gabinet jest obowiązany do wcześniejszego poinformowania strony o odwołaniu wcześniej umówionej wizyty, jeśli z jakichkolwiek przyczyn spotkanie nie może się odbyć. Należy to zrobić w miarę możliwości przynajmniej z jednodniowym wyprzedzeniem.
- Przyjemność jedzenia jest administratorem danych osobowych Pacjentów, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z 27 kwietnia 2016. Pacjent obowiązany jest do złożenia oświadczenia potwierdzającego zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji usługi dietetycznej, w tym: przetwarzania i przechowywania danych osobowych Pacjenta, wywiadu żywieniowego, badań lekarskich oraz pozostałej dokumentacji medycznej.