Wybiła północ - Sylwester za pasem!

Święta, święta... i już po :) Ile kilogramów Wam przybyło ? ;) Może lepiej się jeszcze nie ważyć ;) Choć trzeba pamiętać, że przed nami sylwestrowej nocy czar i niewiele czasu  pozostało na doprowadzenie się do porządku i dopięcie w kupioną dużo wcześniej kreację na ten wyjątkowy wieczór ;) Kilka dni zostało, więc spróbujemy coś temu zaradzić :)


Polecani dietetycy

Przede wszystkim zapominamy o świątecznych smakołykach, które zajmują półki naszych lodówek, tarasy i balkony ;) Nie doradzamy, żeby wyrzucać  jedzenie, a może podzielić się z najbliższymi, aby pełnoprawnie skoncentrować się na dbałości o talię, co by zdążyć przed północą w Sylwestra i cieszyć się świetną figurą i szczupłą sylwetką na koniec roku ;)
 
Aktywność fizyczna - trzeba wdrożyć w życie:) Spacery, bieganie, basen, wszystko na co macie ochotę. Ważne, by zapomnieć o godzinach spędzonych przy świątecznym stole, przy którym co i rusz sięgaliśmy po coś pysznego. Zdecydowanie czas na ruch - kilkadziesiąt minut dziennie sprawi, że poczujemy się przede wszystkim lżej i bardziej zmotywujemy się do sportowego trybu życia... przynajmniej do Sylwestra :) Wszak cel już blisko :)
 
Dieta, dieta, dieta :) Wracamy do regularności w spożywaniu posiłków, odpowiednim ich zbilansowaniu. Dzień należy zacząć od pełnowartościowego śniadania, które dostarczy nam energii i przyczyni się do lepszej pracy organizmu przez cały dzień. Zachęcamy do komponowania lżejszych posiłków w porównaniu do tych misternie przygotowywanych i spożywanych w okresie świątecznym. Zdecydowanie więcej warzyw, które wspomogą detox organizmu.
 
Nie przejadaj się! Nawet jeśli będą Cię kusiły dodatkowe kalorie, pomyśl o swoim ciele! Zadbaj o smukłą sylwetkę dostarczając swojemu organizmowi właściwe porcje jedzenia. Mniejsze ilości a regularnie.
 
Woda... pijmy dużo wody, ona zdecydowanie oczyszcza organizm, pomaga utrzymać w równowadze płyny, pobudza metabolizm a także poprawia kondycję skóry i nawilża ją.
 
Ogranicz spożycie alkoholu lub zrezygnuj z niego. Są  to jednak puste kalorie, a okazja by skosztować procentów już za kilka dni :) Bąbelki w Sylwestra są zawsze :)
 
Teraz wystarczy wszystkie powyższe punkty  wprowadzić w życie i będziemy mogli pogratulować sobie sukcesu! :)
 
Szampańskiej zabawy i radosnego nastroju na ten Nowy Rok Wam życzymy! :)
I duuużo motywacji do dbałości o własne zdrowie i dobrą figurę w 2019 roku!
Wszak, kto będzie błyszczał na kolejnej imprezie sylwestrowej bardziej niż Wy? :)
Autor:
Podziel się na Facebook`u

Podobne artykuły

Witamina D – jak wykorzystać okres letni na uzupełnienie jej niedoboru?

Czas od maja do września, kiedy występują słonecznie dni, to najlepszy okres na uzupełnienie w naszym organizmie witaminy D, na której niedobór cierpi około 90% polskiego społeczeństwa.

Jak wytrwać w diecie i nie tylko. Kilka słów o motywacji

Każdy ma zawsze dużo różnych postanowień, można by rzec wszelakich. Dieta... od poniedziałku. Bieganie.. jutro. II śniadanie... wdrożę od przyszłego tygodnia. I tak należałoby mnożyć pomysły, które już dawno powinny być zrealizowane. Jak radzić sobie z automotywacją? Jak nie poddawać się przeciwnościom losu, podejmując walkę o lepszą/ego siebie? Jak wytrwać w procesie nazywanym powszechnie odchudzaniem a bardziej profesjonalnie utratą masy ciała? Spróbujemy dziś Wam podpowiedzieć w jaki prosty sposób możecie wpływać na siebie i dążyć do upragnionego celu.

Czym najlepiej solić? :)

Chyba każdy z nas zna zalecenie dotyczące potrzeby ograniczania ilości spożycia soli. Zalecenie to wiąże się z wielokrotnie potwierdzonym w badaniach naukowych faktem kojarzącym nadmierne spożycie sodu (sól=chlorek sodu) z występowaniem nadciśnienia tętniczego, chorób wątroby, a nawet ryzykiem nowotworów żołądka. 

Anna Huma - Nande